Tuesday, October 14

manusia hari ini

manusia manusia
cepat sgt melatah
aku baru ckp sikit, dah nak emo
pesal kamu?

oh, pasal jage mulut
tak kan terasa pedas kalau dah tak makan cili
mesti la makan cili
sebab tu terasa pedas kan?
nak benci aku?
benci lah
aku tak pernah kesah
aku mmg dah biase kena benci ngan org ni
dah imune
hopikrit?
mmg aku suke hipokrit
nak jage hati korg
tapi kalau korg dah buat palat
larat ke aku nak jage lagi

sudah sudah la tu manusia
aku tak penah berdendam dgn korg
cakap lah sesuka hati

cuma aku mintak maaf lah

kalau aku asyik ikut je ke mane korg pegi
sebab nanti kalau tak ikot
korg kecik ati

kalau aku penah tolong korg buat assignment
sebab kalau aku tak tolong
korg kata aku blagak

kalau aku amik berat pasal korg
sebab kalau aku tak amik berat
korg kata aku kerek

maaf lah jugak kalau ape yg aku buat selama ari ni
menyinggung perasaan korg
ye la
aku tau
hati manusia sgt fragile.

1 comment:

Syakil said...

i will always be ur number 1 supporter cos i know how u treat me .. u layan i baik giler kot ..