Friday, June 12

takat 30, tak heran la nadira

nadira tak puas hati sebab aku cuti lama
heh! nak tag konon, takat 30 soklan
buat 30 saat je *eh over

here goes;

1.Bekas kekasih saya adalah:
: bekas kekasih lah. nak apa lagi? nama? sila private msg. hahahaha!

2.Saya sedang mendengar:
: keletak keletuk *bunyi taip keyboard

3.Mungkin saya patut:
: ber-henti men-cuba

4.Saya suka:
: dia? kaler merah? bangun lambat? *ops, kantoi

5.Sahabat-sahabat baik saya:
: mungkin taktau yg mereka tu aku anggap sahabat baik

6.Saya tak paham:
: macam mana makayah boleh tido awal gilaa. ish. boring.

7.Saya kehilangan:
: masa - di kala buat tag ni, walaupun mmg takde buat ape pun now ni

8.Ada yang berkata:
: aku ni sombong? biar betol!

9.Makna nama saya:
: cahaya ke-gembira-an. sbb tu la aku happy je slalu. eh nangis pun slalu jugak.

10.Cinta itu adalah:
: kadang-kadang tak jumpa jalan *translation lagi sedap - love doesn't always find the way

11.Di suatu tempat,seseorang sedang:
: nyenyak tido, tapi tak off ym, buat aku rasa geram! nak chat tapi tak boleh. ish. dah la tak idle.

12.Saya akan cuba:
: turun kan berat bila dah balik cyber. haha!

13.Ayat selamanya membawa maksud:
: heh? tak paham soalan? nak sinonim ke? sorry, takde kamus.

14.Telefon bimbit saya:
: ntah kat mana, bukan ada org nak call pun tgh malam

15.Bila saya terjaga dari tidur:
: mula glabah tgk kiri-kanan, pastu carik handphone

16.Saya paling tak suka apabila:
: dah janji, tapi tanak buat. kalau rasa takleh buat, jgn buat janji at first!

17.Pesta/Parti adalah:
: buang masa; baik pegi zoo/aquaria/pusat sains/planetarium

18.Haiwan paling comel yang kamu pernah jumpa:
: heh! aku benci binatang

19.Peringkat umur yng paling menyeronokkan bagi saya adalah:
: 20-an. aku boleh gi mana-mana yg aku nak, cuma tak cukup duit je.

20.Hari ini:
: makan kfc lagi. 3 days in a row. ish - mana tak gain weight.

21.Malam ini saya akan:
: gi jalan-jalan! weehuuu!

22.Esok pula saya akan:
: dah sampai kat destinasi percutian. bye bye korg!

23.Saya betul-betul inginkan:
: kawin! cepat la masa.

24.Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini:
: heh! aku tau aku comel

25.Pusat membeli belah atau arked permainan:
: tak kesah mana-mana, asal kan ada si dia

26.Makanan barat atau jepun:
: depends; sushi layan jugak

27.Bilik yang terang atau gelap.
: gelap; baru leh gesel-gesel. hahaha!

28.Makanan segera adalah:
: mahal nak mampos; tapi puas hati; kadang-kadang boring jugak

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
: eh nak tido dah? oke gdnitee!

30.Siapa yang anda nak tag
: ecah
: putQ

apesal dlm tag ni, ayat sume nak skema? saya? wtf!

2 comments:

The girl in Pink Blog said...

x saba nak kawin?? Dah ada calon ke? XD

Nurul Farhana said...

too bad! belom! hahah. ana carik kan sorg oke?