Tuesday, July 14

pagi hari yg pilu lagi sedih

kau adalah segala nya buat aku

kau sentiasa ada di sisi aku
tak kesah la, masa sedih, masa happy

bila aku boring
kau ade je cara nak happy kan aku
main game same-same
kau nyanyi kan aku lagu

ingat lagi tak, bila dalam kelas yg boring
kite slalu main-main amik gambar :(
pastu, mmg between kita takde rahsia kan?

kau diam je bila aku call makayah aku
kau jugak yg pertama tau bila tiba tarikh-tarikh penting dalam hidup aku
malah, kau jugak yg slalu ingat kan aku kalau aku ter-lupa

tapi, sekarang ko dah sakit
aku pun tak pasti ko sakit ape
kejap lagi kita pegi check ok?

2 comments:

Nurul Husna said...

pets ko ea???

izzahmeor said...

salam..

uishhh..
xpe..
at least sakit jer..
izzah nyer, hilang tros..
*sob3*..

gi check2 yer..
jgn beli yg baru sudah..
nnt lagi majuk phone tuh..