Saturday, May 28

my happiness is just an illusion

i miss my adik
it has been nearly 2 years
semoga adik ditempat di sisi orang-orang yang beriman

it is not that great to be the only child now
kena ketepikan all my ambitions
take care both my parents is my mission now
diorg je yg aku ada now ni

kalau la adik ada lagi
kan best?
tapi one thing i regret most
why i dont have much memories of him??
leaving for school - tu buat masa untuk spend time dgn adik pendek
10 years is not enough to get know your brother well
tak puas lagi gaduh-gaduh dgn adik

and now, i left all alone kat rumah
takkan nak gaduh dgn sue pulak?
ya Allah, kekalkan lah memori aku pasal arwah adik
itu je yg aku ada pasal adik
walaupun tak banyak
but itu dah cukup untuk buat aku rindu kat adik

adik
kakak rindu adik sangat-sangat

without adik
dunia nampak kosong
dunia rasa kosong
dunia tak berbunyi

semua kebahagiaan yang diorg nampak
semua illusion
kena tabah!
jangan kasik mak and ayah lemah
aku kena kuatt!

mesti ada hikmah di sebalik semua yang terjadi

Ya Allah
tabahkan hati aku
kekalkaan iman aku
tunjukkan jalan aku
permudahkan rezeki aku
ampunkan dosa aku
amin






No comments: