Monday, November 3

gelang kaki

hari ni, aku masuk bilik aku
mak, ayah, adik aku sume dalam bilik aku
aku pun tak tau knape diorg suke sgt lepak kat bilik aku
ade aircon? bilik diorg pun ade aircon
ade pc? bukan nye diorg guna pc aku
ade katil best? katil diorg lagi best aku rasa
ade aku? haa. itu la kot
sbb aku cakap tak henti²
buat diorg terhibur.
shit
aku ni badut ke buat korg gelak?
damn laa

okay sambung cerita aku
aku masuk je
ayah aku buat gelabah
selak selimut aku
angkat bantal aku
buat mcm carik benda

aku pun tanya kat ayah aku

nurul : huh?! ayah carik apa ni?
ayah : ...
nurul : ayah! ayah carik apaaa??
ayah : anak kucing.
ayah : ayah dengar bunyi loceng
ayah : macam loceng kucing pakai tuu
nurul : pft.


mak dgn adik aku bantai gelak.
aku tutup lampu
off speaker
off aircond

aku kluar bilik.

No comments: