Saturday, November 1

mak aku

aku ingat aku ja yg suke nangis
tapi rasa nye pompuan mmg suke nangis
tak kisah la sbb kena marah ke
sedih ke, sakit ke, kena tinggal ke

tadi aku pegi dapur - masuk toilet
aku bukak pintu toilet - dgr adik aku gelak
kuat gilaa ok!
aku lari-lari pegi depan

nurul : knape? knape?
adik : mak nangis!
nurul : huh?! wtf? apesal?
adik : ... *minum air sarsi tanpa layan apa yg aku tanya*
nurul : pft!


pastu aku lari gi kat mak aku.

nurul : mak, apesal nangis?
mak : cite hindustan ni sedih.
nurul : ...
mak : tgk. laki tu pun nangis.
mak : diorg ni dah lame terpisah
mak : lepas pompuan tu sakit
mak : diorg baik ² balik.

nurul : ...


aku malas nak layan
aku masuk bilik
tulis blog
pftt!

7 comments:

Noor Ashraaf said...

ohh...i hate hindustan movies too...

sume sama weh! cuma tukar lokasi tiang dan pokok untuk menari keliling je

Nurul Farhana said...

tau xpe. bosan kan?

The girl in Pink Blog said...

Pastu tukar2 lokasi and menari for 3 whole hours minimum...

Will never watch hindustan in the cinema

Nurul Farhana said...

haha. nurul pun same! tanak, tak penah, dan tak akan!

Coffee Girl said...

Part nangis-nangis ni la malas, esp kalau org tu tak pandai pujuk. buang air mata je. Haha. Tapi hindustan movie asal ada shah rukh khan takpe la jugak kan.. :-)

Nurul Farhana said...

haha. takde makne nye shah rukh khan ke, bapak khan ke, same jugak.

nixirafarra said...

adeh. xmint hindustan, tp asl tetrengok je, konfem nagis. haha