Tuesday, May 5

bengap sangat ke aku ni?

aku baru siap buat assignment financial management aku
assignment yang ketiga! banyak gilaaa nak mampos mamposs
penat kpala otak akupadahal aku tgk contoh, then apply je, takde penat mana pun
pastu tiba la masa nya utk aku softcopy kan calculation and graph yang aku dah buat atas ketas A4

semangat nih nak buat
skali - :-| aku tak reti buat graph
macam mana ni?
esok dah kena submit
bodo nya ms word
apesal ko complicated sangat

aku try enter data
terus line-line kat graph tu jadi flat
apa bodo sgt graph kat ms word ni
ke aku yang bengap bengap tak reti guna ms word?
babi laa


aku fed up
aaAAAaAArRrRrGGGggGGhHhhHHHHhhHhh!
babi laa weyyyy!
aku tak retiii

pastu, aku amik jalan mudah
Start > Adobe > Adobe Illustrator
heh! siap pun
lawa plak tu
aku tak heran laa ms word!
illustrator lagi best dari nko!
gi mati!

7 comments:

fanramli said...

tgk graf berselirat cenggitu

nasib baik aku tak belajar finance.
hee.

bapak ahH. jgn tanya aku, aku lagi tak reti benda² nak buat graf guna komputer.

ko guna adobe illustrator tu ko lukis ke ko masukkan data?

ceh. ngelat.

Nurul Farhana said...

hee! mesti la aku lukis terus, boleh ke masuk kan data? tak penah blaja pulak.

ngelat demi kebaikan, takpe
halal lagi

dari aku cilok orang punye?

Adi Aizuddin said...

haha...gune illustrator lagi susah kot, gune MS word sgt2la mudah...haha

TanpaNama said...

isk2..
nurul kena amik kelas basic computer ni...
graph dr ms word xtau..
isk2..
slamat budak mi kan..
hehe :D

Nurul Farhana said...

wohoo! adie nii~
susah oke guna ms word.
adie ye aa budak finance - graph cenggini mesti senang kan? heh!

yati, ko try buat aa. susah oke.

Noor Ashraaf said...

nurul tak bengap,

cuma belum pernah belajar je...

be kewl oke!

dah siap pun, gud work eniwei!

Nurul Farhana said...

ahh mesti kool.