Sunday, May 17

OMG! OMG!

aku baru lepas tgk AF7
menarik kan?
aku tak penah minat cite cite mcm tu
pe jadah nye
tetibe aku sangkut bila aku tgk aril nyanyi
heh! drooling ok

pastu malam ni final
nak sgt aril menang
tapi kan, time tgk AF, tergoda jugak ngan akim
pfft!

tapi yg sgt takleh blah
sila rujuk gamba yg sgt memutar bijik mata aku
kat bawah ni







benci kan tgk?
dah la aril dapat 2nd
benci sgt sgt
tapi kan, takpe
sbb tgk AF yg lepas, champion sunyi je
yg dapat 2nd 3rd yg hebat dan menonjol
so aril, jangan down ok?

ps : i syg u. byk mcm pasir, tak larat nak kira kan?

3 comments:

jejett said...

hahaha... bile plak stacy x menonjol? dia hebat ok. haha jeles aa tu hafiz menang. kmk syg kitak hafiz!!! haha :P

Nurul Farhana said...

alaa, stacy dikecuali kan. hee!

nak aril jugakk!

adibah said...

ahaha wei mmg mengundang gile tgk akak weii! same jek pose die mase webcam arituh..sejibik! ahahaha