Friday, May 29

gatal-gatal, pedih, penat

haihh - final exam dah abis
bersawang jugak blog aku ni
sebaik je abis paper aku, ronggeng mcm haram itu ada lah perlu
sume movie yg best - sume aku dah tgk
kecuali alien vs monster :-|
sesape yg dah dok kasik harapan nak tgk cite tu same-same - sila take note

tapi yg aku pelik nye, apepasal kaki aku macam ade gatal-gatal ni?
belakang peha aku?
ade tiga bintit merah - dua sbelah kanan, satu sbelah kiri
pelik tak?

pastu - mata aku pun sakit
pedih gilaa sampai berair-air
aku dah gi farmasi - dapat antibiotic
benci sungguh
kencing pun bau ubat
pfft!

penat pun melebih-lebih ari ni
padahal bukan ade buat ape pun
aku gi SSP pagi td - tengok english debate
petang plak aku gi nyebuk kat SAS - tengok basketball koleq
balik singgah Ummi - ade orang blanje makan
aku pun tak kenal sape budak tu :-|
tapi best kan macam tu?

No comments: