Saturday, December 26

sorry, truly sorry, i blame myself for everything



belom sampai sebulan aku hilang adik
jiwa aku still belom tenang
datang lagi masalah
pening nak pikir

makayah tak kuat
malam semalam makayah nangis lagi
dua-dua orang - kat depan tv
aku memang kena kuat kan diri
tak sampai hati nak biar makayah tengok aku tak kuat
kalau aku nangis sama dgn diorg, mesti diorg lagi weak

takde tempat nak ngadu
takde tempat nak cerita
takde tempat nak nangis
takde tempat nak kuatkan diri aku sendirik
takde tempat nak cheer up kan dirik aku
takde tempat nak kongsi sedih

i'll survive!

sorry - for giving you much problems and headache

thank you

1 comment:

Anak Raja said...

saya sangat memahami situasi nurul..
jgn la terlalu sedih, nanti kita terlupa pula tentang tanggungjawab kita di dunia ni...ini adalah dugaan dan ujian tanda kasih dan sayang...percayalah~