Sunday, January 25

fansurina sayang

smalam aku sampai di rumah makayah aku di perlis
lebih kurang kul 2.30 pagi
aku bukak peti surat
aku happy gilaa


aku dapat parcel dari perancis!
oh dari fansurina sayang

ya! dapat adiah ari jadi dari fan
aku akui, fan mmg baik hati dan hensem
ini parcel kedua aku dari fan
yg pertama - baju devianart
oh sgt sweet kamu fansurina!
mari kita buka dan lihat apa di dalam

ohh-ohh, ada kad hari jadi yg berbahasa perancis lah
ye fan, ko torture aku
aku tak paham
jadi aku google,
maksud nya adalah
You are my little song that comes from my heart, HAPPY BIRTHDAY!
aww, so sweet fan
aku syg ko!
ini pula tulisan fansurina di belakang kad itu
oh aku rindu ko lagi byk dari ko rindu aku
ingat lagi tak kita jalan kaki dari umah ko
gi alamanda
semata-mata utk breakfast di waffle stop?
oh sgt rindu kamu!
dan ini hadiah dari beliau
time kasih banyak-banyak fan.
aku slalu rindu ko
hensem selalu ok?
dan jaga diri di sana

2 comments:

fanramli said...

oh beb.

malu i. jgn puji lelebey.
haha.

aku tgh tiada mood updet blog.
well, beg tu mcm kena je ngan personaliti kau.

so, aku bli la.
hehe.

tc.

Chenta said...

x boleh jadi neh,

fan,

aku coming soon.
nak jugakkk.

hahaha