Wednesday, January 28

sabun radox enrich + syampoo sunsilk hijau

ohh-ohh
sgt fresh aku lepas mandi
3 biliktermasuklabilikkecikkatatasbilikaku kat umah aku dah kena rogol oleh aku dan mak aku
sgt penat okey?

cube korg teka ape aku jumpaa time kemas bilik?
buku lama?
salah!
surat cinta?
ohh, itu aku dah lama simpan elok2 dlm album
baju lama?
salah!



aku jumpa ini!
gamba aku time grad from tadika umor 5 tahun
sgt cute okey?
korg tak payah jeles
ari ni, aku nak pegi kedai gamba
and cuci kasik besarr gilaa
nak gantung kat bilik aku
biar la korg nak ckp aku self-obses ke hapaa
aku sukaa!

5 comments:

Noor Ashraaf said...

hush...mule2 ingat gamba laki...

Nurul Farhana said...

dengki!

jejett said...

tgk..jejet pun kate mcm gamba budak lelaki ..mase kt umah nurul dlu. ngetnget

Nurul Farhana said...

isk. korg ni dengki. takpe. budak laki pun, ensem.

Adi Aizuddin said...

heheh, nurul maen2 kan? tu mesti gmbr adik laki or abg nurul kan2? hohoho