Tuesday, January 20

kajang perdana - perlis - kajang perdana

ok, dlm masa less than 24 hours, aku akan berulang alik dari kajang ke perlis dan ke kajang balik
hal ini adalah disebabkan, aku dah lamaa gilaa book tiket KL - AORAlorSetar on 20 January and AORAlorSetar - KL on 3 February. Tapi, kul 9 am hari ni aku dpt berita sempana harijadi aku agaknya adik aku kena operate utk apendc.

So, makayah suruh balik jugak mlm ni. Flight aku kul 8.10mlm di KLIA. Adik aku operate kul 12 tgh hari. Skarang ni aku tgh pikir, sapa nak gi antar aku kat airport. Cis you KLIA sgt jauh okay.

Aku akan sampai dlm kul 9 mlm di Alor Setar and terus balik ke Perlis. And kemudian, esok pagi, aku akan teman makayah aku drive balik ke sini. Aku sendirik pun tak tau apa point aku balik sbenar nyaa. Aku dah dpt imgine 6 jam duk dlm keta tanpa gerak2 kan badan aku dan jugak mulut aku. Dem dem.

Tak boleh ke kalau aku stay je kajang?

No comments: