Thursday, January 29

ngantuk tapi fresh

awal pagi
ya, aku sudah sgt fresh
ini disebabkan oleh mak aku
melakukan sebuah eksperimen ke atas diri aku
beliau telah membeli sebuah facial steamer beberapa bulan lepas
oleh kerana aku sorg ja anak perempuan beliau
mak aku telah menculik aku seawal 8 pagi
utk menjalankan eksperimen tersebut

ya aku tau
wtf! aku tgh cuti and aku bangun seawal 8 pagi?
aku mmg bangun awal oke?
walaupun waktu cuti

fuhh, steam muka pagi-pagi
best tu mmg la best
tp kalau beautician itu adalah mak aku
korg mesti pikir 27 hingga 109 kali utk pegi kedai dia
garang mcm singaa

aku ingat lepas steam muka paksaan itu, aku nak sambung tido
tapi sudah sgt fresh
aku nak buat apa lagi?
surf - tgk tv - lunch - tgk tv - makan - tgk tv - surf - tido
ok, dah complete jadual utk aku hari ni

bye.

3 comments:

Adi Aizuddin said...

hahaha, kena experiment :P

Noor Ashraaf said...

pagi2 stim oke ape...

Nurul Farhana said...

adi : kesian kan?
ashraaf : mmg la ok steam, tp part mengganggu tido tu yg tak ok.