Saturday, August 1

air melimpah kluar

aku baru dapat idea nak update blog
pruakk pruakkk *bunyi air melimpah kluar dari kolah
terus hilang sume idea aku
bengangg betol.

aku mula perasan
bagi aku - ber-sikap open tu dah mengalir dalam darah daging dan DNA aku
aku suka-suka cakap babi, pantek, dan sebagai nya tanpa segan silu
depan orang-orang yg aku rapat

abang aku boleh tayang-tayang punggung dia kat aku
kulit muka dia tebal mcm tayar lori
tak rasa segan langsung

makayah aku boleh buat adegan-adegan tak sepatut nya depan aku dan adik
tanpa suruh aku tutup mata - mcm tgk cite omputih time aku kecik-kecik dulu
lagi-lagi part kissing melampau atas katil

aku pulak boleh dok tayang peha aku yg putih melepak kat ayah aku
ayah aku sound direct sambil pakai kopiah lepas smayang maghrib
"eeii,, tak malu sungguh anak dara aku sorg ni. angkat lagi skit kain tu"

so, mmg betol la - perangai tak malu dan tak senonoh aku mmg dah wujud dalam family aku nih

oh sebelum aku lupa
4 august ni birthday mak aku
takde idea sungguh
tolong aku! idea pls!

1 comment:

Noor Ashraaf said...

:|


patutler


hadiah utk mak u, bake a cake for her.