Thursday, August 27

buat aku men-carut di bulan mulia

cerita ni ber-laku time aku on the way ke kelas
location kat exit nak masuk Cyberjaya

lagi 100m nak exit, aku pun kasik la signal nak gi kiri
memandang kan aku kat lane tengah
pastu ada satu keta iswara cibai ni - die kat lane paling kiri
dan-dan tu jugak nak memotong
maksud nye - die nak masuk lane aku la
time tu keta aku and keta dia - se-iring
aku pun hon la sambil maki-maki dalam hati
ye laa - almost ber-langgar kott!

pastu time nak selekoh maut tu
dia ikut keta aku rapat gila babi
sesudah selekoh tu
dia dok se-iring ngan aku pulak
abis keta blakang dia hon hon
sebab dia nak se-iring ngan aku
aku pun dengan blank dan marah nya
pandang la kat keta tu

"huh! laki botak, muka tak ensem, keta buruk!" aku kata dalam hati

sejurus lepas tu - dia terus angkat tepon dia
buat gaya nak mintak number tepon aku

lagi laaa aku benganggg!
kau dah nak langgar keta aku
boleh lagi nak mintak number tepon aku la kann??
dah la keta blakang hon honn!
bodoh punya jantann!
bila aku nak belok kanan - dia lagi la himpit keta akuu
siap bukak tingkap nak mintak number tepon akuu
lahanattt punya lakii
tak sedar diri tak hensemm!

ish bengang gilaaa!

5 comments:

noor_nadira said...

semalam hari bengang sedunia apa?

Adi Aizuddin said...

laen kali ingat no plat kete dea, pos sini, kitorg leh settle kan, heheh....

Nurul Husna said...

ish, laki tu desperate kot

lea hassan said...

ye.kalau hensem pun memang layak dihina n dikeji!bodoh punye jantan.murahan betul(aku carut takpe,aku tak puase.heh)

Nurul Farhana said...

weh, aku pun tak puasa. haha!