Saturday, August 15

gempa bunyi di midvalley

re-union tkc0105 kat mid valley
mau gegar satu midvalley dgn suara kitorg
bising tak ingat

aku dgn lynn naik satu keta - kitorg sampai plg awal
lann, jett and rosm datang same-same
aku slamber sound diorg
bila nayd cakap - diorg on the way - 3 bijik keta

"nnt org yg dok keliling kita, confirm lari"

se-sampai nye 3 bijik keta; di-naiki oleh
alot, heq, nayd, keker, shana, miok, macy, najat, izni
err sape lagi? sumpah lupe
sumorg yg dok keliling kitorg lari
mmg bising
kalau aku jadi manager situ
aku halau sumorg!

hahahahahahhahahahahahahhaahahahaaa!

dah tu, panggil waiter banyak kali
total makan; RM180
mcm tak logik
nampak sangat borak lagi banyak dari makan

after tu - aku bantai subway dgn yg ter-sayang
ingat takde expense - skali melayang RM120
ter-goda dgn MegaSale
pfft!

ps : gamba update later, penat lah

2 comments:

Noor Ashraaf said...

pastu,

" kakak, transfer sume barang2 dalam beg mama masuk beg kelabu tu yea.. "

Ms Kamilah said...

ok.konfem mid tu retak k.huuuu