Monday, August 3

makin tua, makin seksi; sumpah!

esok birthday mak aku
memandang kan esok ber-mula lah perjalanan balik ke kajang
so, celebrate malam ni lah
dengan ayah and adik aku
ber-serta jiran rumah tetangga kat perlis ni

mak aku sungguh menye-poil-kan surprise aku ni
aku penat-penat set up time maghrib
sbb aku tau - lepas semayang, mesti dia nak baca Quran
tetiba kluar bilik dgn towel - mmg dah niat nak spoil
suruh aku amik baju dia
ahhh, rosak semua plan aku bila dia dah nampak kek sebesar-besar kek atas meja yg betol-betol depan pintu bilik dia
hhhaaaiiissshhhhhh!!
rosakk!!

tension akuu T_T


ni lah kek yg menye-poil-kan malam nih. grr!

nasib baik ayah aku cukup cool untuk buat adegan ni even ramai-ramai yg datang malam ni. atau ayah aku mmg tak malu mcm entry yg sbelum ni aku crita?

ohh - aku seperti biasa, mesti rambut basah-basah lepas mandi. tu pun lepas kena jerit-jerit ngan mak aku.

dari kiri; cik syam - 8 august, mak aku - 4 august, cik ida ( mak yanti ) - 4 august.

oh adegan suap menyuap. yanti tgk ni mesti jeles. heh!


No comments: